مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 15:372022-06-26سياسي

شهرک گلخانه ای 45 هکتاری شهید بروجردی 500 شغل ایجاد می کند


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: با احداث شهرک گلخانه ای 45 هکتاری شهید بروجردی حدود 500 فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، به نقل از خانه ملت، عباس گودرزی به اقدامات انجام شده در زمینه کشاورزی برای بروجرد اشاره کرد و گفت: مهم ترین کار ارزشمندی که در یک ماه اخیر در شهرستان بروجرد به نتیجه رسید آغاز عملیات اجرایی بزرگترین شهرک گلخانه ای تحت عنوان شهرک گلخانه ای شهید بروجردی بوده است.

وی افزود: با احداث این شهرک حدود 500 فرصت شغلی ایجاد خواهد شد باید گفته شود این شهرک در زمینی به وسعت 45 هکتار است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است و از کارهای ارزشمندی بوده که در حوزه انتخابیه اتفاق افتاده لذا لازم می دانم از وزارت جهاد کشاورزی بابت این اقدام تشکر کنم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان برای احداث این گلخانه اختصاص دادند که حدود 17 میلیارد آن تخصیص پیدا کرده است.

گودرزی عنوان کرد: تلاش ما این است که در سال 1401 زیرساخت ها شهرک گلخانه ای را برای جذب سرمایه گذار و رونق اشتغال در منطقه ایجاد کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک گلخانه ای 45 هکتاری شهید بروجردی 500 شغل ایجاد می کند

شهرک گلخانه ای 45 هکتاری شهید بروجردی 500 شغل ایجاد می کند