مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 15:372022-06-26سياسي

تقویت اعتماد عمومی با اعطای جایزه به افشاکنندگان مفاسد از محل جریمه مفسدین


کارشناس ارشد مدیریت استان مرکزی معتقد است برای تقویت اعتماد عمومی باید به افشاکنندگان مفاسد از محل جریمه مفسدین متناسب با حجم و اندازه جرائم و تخلفاتی که گزارش داده می شود، - خبرگزاری فارس  ـ اراک؛ سیاه نمایی و بزرگ نمایی مشکلات از سوی رسانه های معاند و همچنین عملکرد برخی از مدیران، مسئولین و کارکنان شاغل در دولت (سه قوه) در گذشته، سبب شده تا اعتماد بخشی از افکارعمومی جامعه در مورد کارایی نظام اداری و برخی از مسئولین کشور خدشه دار شود.

اگرچه تعداد مدیران ناکارآمد و به خصوص مدیران خائن و فاسد بسیار معدود است، اما با القائات رسانه های بیگانه هم اکنون عملکرد آنها به یک بهانه برای سوءاستفاده مغرضین و گلایه مندی سایر افراد جامعه تبدیل شده است.

حال اگر قرار باشد، اعتماد عمومی برای این بخش از افراد جامعه مجدداً احیا و تقویت شود، تسریع در انجام برخی از اقدامات ضروری است.

راهکارهای تقویت اعتماد عمومی کارشناس ارشد مدیریت استان مرکزی در خصوص این راهکارها به خبرنگار فارس در اراک می گوید: برای افزایش اعتماد عمومی باید معاملات دولتی در تمام سطوح و در تمام بخش ها و همچنین  حقوق و تسهیلات پرداختی به مدیران و مسئولین، به ویژ مدیران سطوح عالی شفاف سازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت اعتماد عمومی با اعطای جایزه به افشاکنندگان مفاسد از محل جریمه مفسدین

تقویت اعتماد عمومی با اعطای جایزه به افشاکنندگان مفاسد از محل جریمه مفسدین