مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 14:372022-06-26سياسي

قانون گذاری جمهوری اسلامی ایران، برگرفته از دیدگاه‎های امام خمینی (ره) است


رییس دیوان عالی کشور در نخستین همایش بین المللی تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) گفت: دیدگاه‎های امام راحل در فرمان هشت ماده‎ای آن حضرت متبلور است و قانون گذاری جمهوری اسلامی ایران برگرفته از همین دیدگاه‎هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم، رییس دیوان عالی کشور، با حضور در نخستین همایش بین المللی تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) که به مناسبت هفته قوه قضاییه در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: ابعاد شخصیت و دیدگاه های امام خمینی (ره)  برای خیلی ها، به خصوص نسل جدید ناشناخته مانده است و هنوز نتوانسته اند به عمق دیدگاه های آن حضرت پی ببرند.

رییس دیوان عالی کشور با بیان اینکه دیدگاه های امام خمینی (ره) فراملی فرا زمینی و فرادینی است، تصریح کرد: آنچه در دیدگاه آن حضرت است، انسانیت و بشریتی است که مرز ندارد و هر کس به یک شکل از این دیدگاه ها شناخت پیدا می کند و درک جامعی از امام (ره) ندارند.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم خطاب به حقوقدانان حاضر در جلسه گفت: دانشمندان به فراخور درک و فهم خود آن حضرت را فهم می کنند ، لذا شما اگر بخواهید دیدگاه امام (ره) را درک کنید به واکنش های آن حضرت نسبت به پدیده های شومی که در دنیا اتفاق افتاده بود، توجه کنید و بنگرید که امام خمینی (ره) در مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون گذاری جمهوری اسلامی ایران، برگرفته از دیدگاه‎های امام خمینی (ره) است

قانون گذاری جمهوری اسلامی ایران، برگرفته از دیدگاه‎های امام خمینی (ره) است