مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 14:272022-06-26سياسي

اشتغال 10 هزارنفری در هتل های فارس


مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: 10 هزار نفر در هتل های فارس مشغول به کار هستند که 40 درصد از آن ها رشته تحصیلی یا رشته های مرتبط با این حوزه دارند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید موید محسن نژاد با بیان اینکه برخی از هتل های استان با مشکل مواجه هستند که با رفع آن، می توانند به چرخه اقامتی بازگردند، گفت: 10 هزار نفر در هتل های فارس مشغول به کار هستند که 40 درصد از آن ها رشته تحصیلی یا رشته های مرتبط با این حوزه دارند.

او با اشاره به صدور مجوز برای خانه مسافر افزود: پیشنهاد شد که کمیته ای با بخش خصوصی تشکیل شود تا پرونده های خانه مسافر ها ابتدا مورد بررسی قرار گرفته و سپس به اداره کل میراث فرهنگی استان ارسال شود تا صدور پروانه با سهولت بهتری انجام گیرد که با اجرای آن از یک ماه آینده کار مجوز ها سامان می یابد.

حسن سیادتان، رییس جامعه هتلداران فارس هم در این جلسه گفت: سامانه اشتغال برای فارغ التحصیلان رشته های هتلداری دانشگاه شیراز ایجاد و زمینه استخدام آن ها در هتل ها فراهم شود، چراکه اکنون فارغ التحصیلان را نمی شناسیم.

او تصریح کرد: هتلداری امری تخصصی است و نمی توان جذب عمومی داشت.

محمد موذنی، رییس دانشگاه شیراز هم در این جلسه برای پیشنهاد ایجاد پژوهشکده گردشگری اظهار کرد: ظرفیت های خوبی در استان است تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 10 هزارنفری در هتل های فارس

اشتغال 10 هزارنفری در هتل های فارس