مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 14:272022-06-26سياسي

ثبت 90 هزار پرونده قضایی در آمل


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی آمل با بیان اینکه بیش از 90 هزار فقره پرونده در مجموعه دادگستری این شهرستان سال گذشته ثبت شد، گفت: در مجموعه دادگستری روزانه واحد ارشاد و مواظبت قضایی مشاوره رایگان حقوقی به شهروندان ارائه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مهدی محمدی بعدازظهر امروز با گرامیداشت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس افزایش سرعت و دقت در رسیدگی پرونده های قضایی دادگستری شهرستان آمل به عنوان یکی از حوزه های قضایی برتر در مازندران معرفی شد.

وی با اعلام کمترین زمان و نرخ رسیدگی به پرونده ها در دادسرا و دادگاه های شهرستان آمل،گفت: خط قرمز ما در دستگاه قضایی امنیت شهروندان است و با برقراری امنیت اجتماعی و آرامش، با هنجارشکنان با قاطعیت و جدیت برخورد می کنیم و در قالب طرح هایی همانند ظفر و ذوالفقار از سوی نهادهای اجرایی و انتظامی اقدامات مناسبی برای ایجاد امنیت انجام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی آمل تصریح کرد: تعداد 6 دفتر خدمات قضایی سال گذشته با هدف دسترسی آسان مردم و افزایش سرعت و دقت در رسیدگی با ارائه خدمات در کمترین زمان، راه اندازی شد تا مراجعه حضوری به دادگستری کاهش یابد و دسترسی مردم به خدمات آسان تر و بهتر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 90 هزار پرونده قضایی در آمل

ثبت 90 هزار پرونده قضایی در آمل