مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 14:272022-06-26سياسي

نماینده مجلس: فشار به وزیر صمت اقدام غلطی است


نماینده مردم شاهرود در تذکر شفاهی گفت: برخی از همکاران در مجلس به وزیر صمت برای اقداماتی فشار می آورند که جزو اختیارات وی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نماینده مردم شاهرود در مجلس با اشاره به درخواست استیضاح وزیر صمت درخصوص سرپا نگه داشتن یک کارخانه به قیمت از دست رفتن منابع طبیعی  گفت: این خواسته مطرح شده جزو اختیارات وزیر صمت نیست.

 علی اصغر خانی در نشست علنی امروز (یکشنبه 5 تیر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: برخی از همکاران در مجلس به وزیر صمت برای اقداماتی فشار می آورند که جزو اختیارات وی نیست، برای اینکه یک کارخانه در جایی سرپا باشد، ضرورتی ندارد که شهری را نابود کنیم.

امروز شهرستان شاهرود با بیش از 150 لیتر در ثانیه مشکل آب شرب روبرو است.

یک کارخانه که در شهر دیگری احداث شده باید منابع ملی مردم تخریب شود و منابع حیاتی آنها نیز در ارتفاعات شاهوار شاهرود تخریب شود که یک کارخانه سرپا بماند.

این فشاری که به وزیر صمت می آورید، اقدام غلطی است.

نماینده مردم شاهرود در مجلس یازدهم افزود: این خواسته مطرح شده جزو اختیارات وزیر صمت نیست، زمان وزارت آقای رزم حسینی نیز برخی پیگیری کردند، اما نتوانستند کاری انجام دهند، چرا که این منطقه ثبت ملی شده و منابع حیاتی شهرستان شاهرود و جزو خط قرمز مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: فشار به وزیر صمت اقدام غلطی است

نماینده مجلس: فشار به وزیر صمت اقدام غلطی است