مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 14:222022-06-26سياسي

ضرورت میدان دادن به جوانان در گام دوم انقلاب


امام جمعه دهدشت خواستار میدان دادن به جوانان و نوجوانان در راستای بیانیه گام دوم انقلاب شد و گفت: هر وقت جوان احساس هویت کرد موفقیت به دست می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر در دیدار مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نگاه مثبت رهبر معظم انقلاب در بحث تعلیم و تربیت باعث شد موفقیت های چشمگیری در دنیا داشته باشیم.

امام جمعه دهدشت تقویت فرهنگ و باورهای دینی را در گرو تقویت روحیه بسیجی عنوان و با بیان اینکه برنامه ها باید حول افق بلندمدت دیده و طراحی شوند گفت: بسیج با نگاه اخلاقی و معنوی بین دانش آموزان، اثرات آن را در دانشگاه ها خواهد دید.

حجت الاسلام وحدانی فر خواستار میدان دادن به جوانان و نوجوانان شد و افزود: هر وقت جوان احساس هویت کرد موفقیت به دست می آید.

وی از آمادگی هرگونه همکاری نهاد امامت جمعه دهدشت با بسیج دانش آموزی خبر داد و خواستار راه اندازی پایگاه های دانش آموزی خواهران و برادران در مصلای نماز جمعه شد.

حجت الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه ظرفیت های عظیمی در کهگیلویه نهفته است خواستار شکوفاشدن این ظرفیت ها و تعمیم به سایر شهرستان ها شد و تصریح کرد: ما باید در زمینه های مختلف الگو برای سایر شهرستان ها، استان ها و حتی کشور شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت میدان دادن به جوانان در گام دوم انقلاب

ضرورت میدان دادن به جوانان در گام دوم انقلاب