مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 13:522022-06-26سياسي

مردمی سازی تبلیغ و امیدآفرینی در دستور کار تبلیغات اسلامی قزوین قرار دارد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: ما 2 موضوع در سال 1401 در دستور کار داریم که باید توسط شبکه ها و حلقه های میانی انجام شود، یک موضوع جهاد تبیین و امیدآفرینی است و دیگری گفتمان سازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین یوسف پور آرین پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، پایه گذاری حکومت دینی و تشکیل جمهوری اسلامی، ضرورت شکل گیری نهادهایی که بتوانند مروج آرمان های فرهنگی، دینی و باورهای فکری امام(ره) باشند، احساس شد.

وی افزود: امام خمینی (ره) در سال 60 با این نگاه که مجموعه ای بتواند آرمان های فرهنگی، دینی و باورهای فکری حکومت را تبلیغ کند را مد نظر قرار داد و دستور تاسیس شورای عالی تبلیغات اسلامی صادر شد.

پور آرین خاطر نشان کرد: اعتلای فرهنگ بر مبنای اسلام راستین، تبلور حیات معنوی و ترویج شاخص های اعتقادی از اهداف شکل گیری شورای عالی تبلیغات اسلامی بود که البته در سال 68 سازمان تبلیغات اسلامی به دستور امام شکل گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در حال حاضر در استان، هزار و 240 هیئت مذهبی، 127 تشکل و هزار و 303 مداح دارای مجوز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی سازی تبلیغ و امیدآفرینی در دستور کار تبلیغات اسلامی قزوین قرار دارد

مردمی سازی تبلیغ و امیدآفرینی در دستور کار تبلیغات اسلامی قزوین قرار دارد