مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 13:272022-06-26سياسي

سند آستان مقدس بانوی کرامت صادر شد


سند مالکیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به همت اداره کل ثبت استان و املاک استان قم صادر و به تولیت این آستان مقدس تحویل داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سند مالکیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) ظهر امروز توسط جوانی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قم به آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت این حرم مطهر تحویل داده شد.

آیت الله سعیدی در این دیدار با بیان اینکه مباحث سندی وقتی از حوزه فنی خودش خارج می شود دارای آفات و آسیب هایی است که باید تا حد توان جلوی آن را گرفت، اظهار کرد: ما از زمانی که در خدمت این آستان شریف هستیم نظر مقام معظم رهبری این بود که در اداره آستان هم غبطه آستان در نظر گرفته شود و هم رعایت حال مردم شود و هیچ کدام از این دو مطلق نیستند و هر دو در کنار هم باید باشد.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم صرفا رضایت یک طرف را جلب کنیم نه خدایی است و نه شدنی، افزود: ما امیدواریم مسائل با دغدغه مندی حل شود و اگر کاری انجام می شود به نفع اسلام، اهل بیت علیهم السلام، نظام و مردم باشد.

در این دیدار علی جوانی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قم با بیان اینکه  سند مالکیت حرم مطهر بانوی کرامت صادر شده است، گفت: دغدغه ما از ابتدا این بود که مسائل در استان قم رفع شود و برای مسئولان بعدی باقی نماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آستان مقدس بانوی کرامت صادر شد

سند آستان مقدس بانوی کرامت صادر شد