مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 12:122022-06-26اقتصادي

تزریق تسهیلات تبصره 18 اولویت مدیران و بانک های استان اردبیل باشد


با توجه به فرصت باقی مانده بانک ها تا پایان تیرماه جهت انعقاد قرارداد تسهیلات تبصره 18 برای واحدهای تولیدی، توجه مدیران دستگاه ها و بانک ها در معرفی این واحدها ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی پیش ازظهر امروز در نشست بررسی آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات تبصره 18 اظهار کرد: با توجه به فرصت باقی مانده بانک ها تا پایان تیرماه جهت انعقاد قرارداد تسهیلات تبصره 18 برای واحدهای تولیدی، توجه مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها در معرفی واحدهای تولیدی برای دریافت این تسهیلات ضروری است.

وی افزود: دستگاه های مرتبط با واحدهای تولیدی و شرکت های دانش بنیان، باید در اسرع وقت نسبت به معرفی این شرکت ها به بانک اقدامات لازم را به عمل آورند و با توجه به این که تسهیلات تبصره 18 به صورت کشوری است، بانک ها باید پیشرو و پیگیر این تسهیلات و پرداخت به واحدهای تولیدی باشند.

رفع مشکلات واحدهای تولیدی گامی برای کاهش مشکلات اشتغال است استاندار اردبیل تصریح کرد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی گامی برای کاهش مشکلات اشتغال جوانان و رونق بخش اقتصاد استان اردبیل بوده و لازم است مدیران دستگاه های اجرایی و بانکی در فرصت باقی مانده تا پایان تیرماه نسبت به عقد قرارداد با واحدها برای جذب این تسهیلات تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق تسهیلات تبصره 18 اولویت مدیران و بانک های استان اردبیل باشد

تزریق تسهیلات تبصره 18 اولویت مدیران و بانک های استان اردبیل باشد