مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 12:122022-06-26سياسي

هیچ مقامی در استان قزوین حق نقض قانون را ندارد


هیچ مقامی در استان قزوین حق نقض قانون ندارد و هر مقامی مرتکب تخلف و جرم شده باشد، برخورد قاطع صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عبدالله آقاعلیخانی در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک که پیش از ظهر امروز در فرمانداری آبیک برگزار شد، قانون را تنها شاخص حق مداری، عدالت و توسعه عدالت دانست و اظهار کرد: کسی نمی تواند بدون قانون ادعای انقلابی گری کند و امکان عدول از مقررات جمهوری اسلامی وجود ندارد و نقض مقررات حرام شرعی است .

وی افزود: همه چیز باید در راستای دولت الکترونیک حرکت کند گرچه ممکن است ایراداتی هم وجود داشته باشد که به مراجع ذیصلاح منعکس می کنیم؛ از سویی بسیاری از قوانین آسیب زا بوده و نیازمند اصلاح است و توسط قوای سه گانه و سازمان بازرسی باید پیگیری و  اجرایی شود.

  بازرس کل قضایی استان قزوین با بیان اینکه مدیران طبق خط کش قانون ارزیابی می شوند، ادامه داد: هیچ مقامی در استان حق نقض قانون ندارد و برخورد قاطع و جدی هم صورت می گیرد.

  آقاعلیخانی نظارت بر ادارات را از مهم ترین وظایف و تکالیف فرمانداری ها طبق مصوبه شورای اداری و تاکید بر این مهم ذکر و اضافه کرد: مدیران، بازرسان قانونی، حفاظتها، حراستها،  بازرسان ادارات و حسابرسان قانونی در صورت مطلع شدن از وقوع فساد یا جرمی در ادارات باید به مقامات قضایی و ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مقامی در استان قزوین حق نقض قانون را ندارد

هیچ مقامی در استان قزوین حق نقض قانون را ندارد