مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 12:122022-06-26اقتصادي

کارآفرینی برای 10 نفر با دست خالی/ کار برای اعتلای کشور خستگی و شکست ندارد


بانوی کارآفرین قمی که بیش از 10 نفر را به مرحله مهارت آموزی کامل و استقلال شغلی رسانده می گوید: وقتی همکارانم به مرحله ای از مهارت می رسند که مستقل می شوند و برای خودشان کار می کنند، - خبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد هادی میرشریفی - اراده برای کار، همت بلند و پشتکار که باشد، مرد و زن فرقی نمی کند، همه می توانند در میدان تولید و اعتلای کشور ثابت قدم بمانند.

چه بسیار بانوان جهادی که از کوچکترین و کمترین ظرفیت ها برای به حرکت در آوردن چرخ تولید استفاده می کنند و نامناسب بودن شرایط اقتصادی و بازار فروش هم نمی تواند مانعی برای توقف آن ها باشد.

اما شناختن این موانع و در حدامکان رفع آن ها چیزی نیست که غیرممکن باشد و گاهی با هماهنگی و اعتمادی که بین مسئولین دغدغه مند و این نیروهای پایِ کار فراهم می شود، این موانع به سادگی برداشته می شوند.

خانم حقی زاده یکی از این بانوان کارآفرین و جهادی است که با دست خالی و با همت عالی خودش به عرصه تولید وارده شده، تجربه یک دوره سخت و ناموفق را پشت سرگذاشته و  حالا با تغییر در محصول تولیدی بار دیگر پرچم کارآفرینی را به دست گرفته است.

فارس: با سلام و تشکر از اینکه فرصت مصاحبه را به ما دادید، لطفا خودتان را معرفی کنید و درباره سابقه فعالیت تولیدی خودتان توضیح دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی برای 10 نفر با دست خالی/ کار برای اعتلای کشور خستگی و شکست ندارد

کارآفرینی برای 10 نفر با دست خالی/ کار برای اعتلای کشور خستگی و شکست ندارد