مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 11:522022-06-26پزشكي

کلینیک سطح دو درمان ناباروری در لردگان دایر می شود


رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به زودی کلینیک سطح دو درمان ناباروری در شهرستان لردگان دایر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، علی احمدی در کارگاه آموزشی یک روزه توانمندسازی هسته های جمعیت باور و جمعیت یاور شهرستان های 10 گانه چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون یک کلینیک تخصصی سطح 3 ناباروری در شهرکرد مرکز استان فعال است که در راستای مقابله با کاهش رشد جمعیت به زودی کلینیک سطح 2 درمان ناباروری در لردگان نیز افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به گسترش علم و دانش 90 تا 95 درصد ناباروری ها قابل درمان است، افزود: همچنین همه کلینیک های استان به خدمات اولیه درمان ناباروری مجهز می شوند و کلیه اقدامات در این مراکز تحت پوشش بیمه سلامت و بیمه تامین اجتماعی به صورت رایگان خواهد بود.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به پیامدهای کاهش رشد جمعیت در جامعه گفت: بروز مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی و بهداشت و درمان از مهمترین چالش های کاهش جمعیت کشور خواهد بود.

وی یادآور شد: در سال های آینده با وجود جامعه ای پیر، نیازمند سراهای سالمندان هستیم، نیروی کار و مولد کاهش می یابد، مدارس خالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک سطح دو درمان ناباروری در لردگان دایر می شود

کلینیک سطح دو درمان ناباروری در لردگان دایر می شود