مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 11:522022-06-26سياسي

عدالت محوری اصلی ترین رویکرد شورای ششم شهر یزد


عضو شورای اسلامی شهر یزد ضمن اشاره به رویکرد عدالت محوری در شورای ششم گفت: پروژه های ساخت و ساز معماری و شهرسازی با نگاه عدالت محوری و تقسیم عادلانه بودجه و اعتبارات در مناطق پنج گانه توسط شورای اسلامی شهر یزد در سال 1401 تنظیم و مصوب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد مهدی نکونژاد، صبح امروز در در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: مدیران مناطق و همچنین سازمان های وابسته به شهرداری در جهت اجرای  پروژه های ساخت و ساز معماری و شهرسازی اقدام و با انعقاد قرار دادها و مناقصات مورد نیاز نسبت به احداث، اجرا، مرمت و تکمیل یا بازسازی پروژه های عمرانی قدم بردارند.

وی همچنین با اشاره به پروژهای مشترک در مناطق پنچ گانه شهرداری افزود: یکی از پروژه های شاخص در سال 1401 احداث تقاطع غیر هم سطح در شهر است که پیشنهاد هایی نیز در این خصوص توسط مشاورین داده شده و شهرداری در حال بررسی این موارد است و اعتباری معادل 400میلیارد ریال برای تقاطع غیر همسطح شهر یزد اختصاص داده شده است.

نیکونژاد با بیان این که  بحث آسفالت و زیر سازی معابر و خیابان های سطح شهر هم دغدغه مردم و هم اعضای شوراست است تصریح کرد: با توجه اهمیت این موضوع امسال را سال نهضت آسفالت نام گذاری کردیم و در این خصوص 300 میلیارد ریال برای انجام روکش آسفالت در معابر و خیابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت محوری اصلی ترین رویکرد شورای ششم شهر یزد

عدالت محوری اصلی ترین رویکرد شورای ششم شهر یزد