مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 11:472022-06-26سياسي

سرلشکر صفوی: نعمت امنیت مرهون هم افزایی خدشه ناپذیر جامعه اطلاعاتی کشور است


دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا اظهار داشت: بی شک نعمت بزرگ امنیت و آرامش پایدار مرهون الطاف و عنایات خداوندی و اخوت، هوشمندی، هماهنگی، همکاری وهم افزایی خدشه ناپذیر جامعه اطلاعاتی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در پیام های جداگانه ای انتصاب سردار کاظمی به ریاست سازمان اطلاعات سپاه را تبریک گفت و از خدمات 13 ساله حجت الاسلام طائب در راه اندازی و مدیریت این سازمان پرافتخار تجلیل کرد.

متن پیام ها بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی (دام عزّه) سلام علیکم؛ در کمال مسرت انتصاب شایسته جنابعالی به سمت رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بیانگر تعهد، شایستگی، کارایی و توانمندی های آن برادر عزیز برای خدمت صادقانه و موفق در این سنگر خطیر است را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی شک نعمت بزرگ امنیت و آرامش پایدار در شرایط حساس و پیچیده منطقه ای و تهدیدات ناشی از توطئه های نظام سلطه و استکبار به ویژه ایالت متحده آمریکا، رژیم جعلی صهیونیستی و ارتجاع پلید منطقه ای که افتخار انقلاب اسلامی و عزت ایران و ایرانی در پهنه جهانی را رقم زده است، مرهون الطاف و عنایات خداوندی و اخوت، هوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر صفوی: نعمت امنیت مرهون هم افزایی خدشه ناپذیر جامعه اطلاعاتی کشور است

سرلشکر صفوی: نعمت امنیت مرهون هم افزایی خدشه ناپذیر جامعه اطلاعاتی کشور است