مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 11:422022-06-26سياسي

مریوان دارای ظرفیت های بالقوه ای برای سرمایه گذاری است


این شهرستان با وجود قابلیت ها و جاذبه های طبیعی، از ظرفیت های بالقوه ای برای سرمایه گذاری برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، اسماعیل احمدی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان مریوان اظهار کرد: با توجه به وجود جاذبه های طبیعی و فرهنگی فراوان در مریوان و استفاده از این امتیاز ویژه، می توان گردشگری را محور توسعه استان قرار داد.

فرماندار مریوان با بیان اینکه با مهیاشدن زیرساخت های محور گردشگری زریبار و جاده مریوان - سنندج، می توان در راستای جذب گردشگر اقدام کرد، افزود: رسیدن به این هدف همکاری و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی مربوطه و بخش خصوصی را می طلبد.

وی یادآور شد: از تمام ظرفیت ها برای جذب گردشگر، ایجاد اشتغال جوانان و توسعه اقتصادی شهرستان استفاده کرده و نهایت تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.

مریوان جز شهرستان های گردشگرپذیر مطرح در کشور است مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان نیز در این نشست گفت:  مریوان با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص و ظرفیت و پتانسیل های کم نظیر، جزء شهرستان های گردشگرپذیر مطرح در کشور است.

یعقوب گویلیان اظهار کرد: مریوان را همه با نام نگین گردشگری غرب کشور می شناسند و باید با استفاده از این قابلیت، زمینه را برای حضور گردشگران در این منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مریوان دارای ظرفیت های بالقوه ای برای سرمایه گذاری است

مریوان دارای ظرفیت های بالقوه ای برای سرمایه گذاری است