مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 11:422022-06-26سياسي

سرلشکر باقری: مهم ترین گام فتح خرمشهرها از بین بردن یأس و ناامیدی است


رییس ستاد کل نیروهای مسلح مهم ترین گام برای فتح خرمشهرها را از بین بردن یأس و ناامیدی دانست و گفت: داشتن اهداف بزرگ و شروع از کارهای کوچک راهبردهایی است که در دفاع مقدس تجربه شده و رزمندگان اسلام را به پیروزی رسانده است و باز هم این راهبردها با محوریت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سرلشکر محمد حسن باقری ظهر امروز در همایش ملی تربیت در نیروهای مسلح که در دانشکده شهید محلاتی قم برگزار شد، با بیان اینکه علم بدون تزکیه و تربیت با عنوان مانع برای رشد انسان مطرح شده است، عنوان کرد: تزکیه در کنار تعلیم و مقدمه بر آن و یا بعد از آن مطرح شده است و این همراهی همواره دیده می شود و تجربه 43 ساله ای که شاهد بودیم نشان می دهد که در همه مقاطع اگر مأموریتی درست انجام شده است نتیجه همراهی و وجود تربیت اسلامی در رزمندگان و تلاشگران حوزه های مأموریتی بوده است.

وی اضافه کرد: اگر در کشور مشکلی وجود دارد بیش از آنچه که به مسئله ندانستن و ضعف مدیریت برگردد به نقصان در تهذیب، تزکیه و ساختن انسان های درست کار بر می گردد، والا اگر انسان متعهدی وجود داشته باشد یاد گرفتن کار درست کار سختی نیست.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه بیشتر کشورهای دنیا ممکن است تهدیدی نداشته باشند یا با یک نوع تهدید روبرو باشند، عنوان کرد: نیروهای مسلح ما با تهدیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: مهم ترین گام فتح خرمشهرها از بین بردن یأس و ناامیدی است

سرلشکر باقری: مهم ترین گام فتح خرمشهرها از بین بردن یأس و ناامیدی است