مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 11:372022-06-26سياسي

شکایت 240 نفر از نمایندگی ایران خودرو در نهاوند/ 100 ماه حبس برای مدیر متخلف


رییس دادگستری شهرستان نهاوند از رسیدگی به پرونده یکی از شعبه های ایران خودرو در نهاوند با 240 شاکی خبر داد و گفت: مدیر این نمایندگی به 100 ماه حبس و 47 میلیارد تومان جریمه محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، علی کاظمی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: دستگاه قضا به دنبال کاهش پرونده های ورودی با استفاده از ظرفیت های مردمی است که این امر باعث تحول در این نهاد می شود.

وی از تشکیل ستاد تالیف قلوب به ابتکار استان از مهرماه سال 99 خبر داد و آن را یکی از عوامل تاثیرگذار در کاهش پرونده ها و ایجاد صلح و سازش عنوان کرد و افزود: از ابتدای تشکیل این ستاد با دو کمیته معتذرین و مصلحین 843 فقره پرونده تشکیل شده است.

رییس دادگستری شهرستان نهاوند با بیان اینکه اساس کار این ستاد بر عذرخواهی متهم از شاکی است اضافه کرد: از مجموع 843 پرونده تشکیل شده در این ستاد 550 مورد منجر به سازش شده و در سایر موارد نیز تخفیف مجازات اعمال شده است.

وی به نتایج مثبت ستاد تالیف قلوب در زمینه مالی اشاره کرد و افزود: ارزش ریالی مبالغ مصالحه شده نزدیک به 12 میلیارد تومان و جزای نقدی که باید به صندوق دولت واریز شود حدود 3 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده که این مبالغ در شرایط کنونی اقتصادی کمک قابل توجهی به مراجعه کنندگان دعاوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت 240 نفر از نمایندگی ایران خودرو در نهاوند/ 100 ماه حبس برای مدیر متخلف

شکایت 240 نفر از نمایندگی ایران خودرو در نهاوند/ 100 ماه حبس برای مدیر متخلف