مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 11:272022-06-26سياسي

همه روحانیون و ائمه جمعه خدمتگزار مردم هستند


نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: افتخار آن است که ائمه جمعه و جماعات در مسیر ائمه اطهار بوده و روحیه خدمتگزاری و تواضع در برابر مردم در تمامی ابعاد زندگی آنان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان اظهار کرد :در کلام امیرمؤمنان است که هرکسی که بخواهد سرپرست قومی را برعهده گیرد، باید ابتدا خود در مسیر الهی قدم برداشته و سپس برای هدایت مردم قدم بردارد.

وی افزود: افتخار آن است که ائمه جمعه و جماعات در مسیر ائمه اطهار بوده و روحیه خدمتگزاری و تواضع در برابر مردم در تمامی ابعاد زندگی آنان وجود دارد.

طباطبایی نژاد ادامه داد: ائمه جمعه و جماعات آن چیزی را عمل می کنند که همواره مورد تأکید دین مبین اسلام بوده و قطعا عمل به سیره نبوی در زندگی سعادت دنیا و آخرت را به دنبال خواهد داشت.

  نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به گرامیداشت هفته قوه قضاییه بیان کرد: شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی شوک عجیبی به جامعه ایران اسلامی و مردم وارد ساخت که اگر نبود نفس قدسی  و کلام نورانی امام(ره)، در بسیاری از مردم یأس و ناامیدی اتفاق می افتاد که حضرت امام(ره) با تعبیر خاصی که از شهید مظلوم بهشتی داشتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه روحانیون و ائمه جمعه خدمتگزار مردم هستند

همه روحانیون و ائمه جمعه خدمتگزار مردم هستند