مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 11:222022-06-26اقتصادي

بهره مندی محرومان روستاهای گلستان از مصالح رایگان برای ساخت مسکن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان،  محمد خسروی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان در شورای مسکن در شهرستان علی آبادکتول اظهار کرد: در چهار شهرستان گلستان که یکی از آنها علی آبادکتول است برای افراد کم درآمد در دهک های پایین جامعه حمایت هایی از سوی بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان برای احداث و تکمیل مسکن روستایی در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام می شود.

وی تصریح کرد: این افراد نباید تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی باشند و در این مرحله باید در روستای محل سکونت خود دارای زمین و یا خانه فرسوده بوده تا بتوانند از حمایت های مرتبط در مسکن محرومین استفاده کنند.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: این حمایت ها علاوه بر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد پنج درصد و باز پرداخت 20 ساله شامل 10 تن سیمان و 2 هزار و 200 کیلو گرم میلگرد رایگان و مبلغ 50 میلیون تومان کمک نقدی بلاعوض است.

خسروی بیان کرد: متراژ این واحدهای مسکونی 50 متر مربع و در نهایت 60 مترمربع بوده تا هم قیمت تمام شده کمتر و هم زودتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی گفت: با تلاش های مدیرکل بنیاد مسکن و استاندار توانستیم تاکنون از این طریق 2 هزار سهمیه برای ساخت مسکن محرومین دریافت کنیم که این سهمیه برای استان در حال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی محرومان روستاهای گلستان از مصالح رایگان برای ساخت مسکن

بهره مندی محرومان روستاهای گلستان از مصالح رایگان برای ساخت مسکن