مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 11:222022-06-26سياسي

رونمایی پدافند هوایی ارتش از موشک های با برد 300 کیلومتر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز 5 تیرماه 1401 در جمع کارکنان نیرو های مسلح ارتش، - جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر لزوم خودکفایی در حوزه های استراتژیک، اظهارداشت: افزایش توان موشکی ارتش و سپاه از الزامات قدرت بازدارندگی است که باید ارتقاء پیدا کند و در این راستا پدافند هوایی ارتش در آینده نزدیک از موشک هایی با برد 300 کیلومتر رونمایی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز 5 تیرماه 1401 در جمع کارکنان نیرو های مسلح ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی، اظهار داشت: تنها راه برون رفت و گذر از تمامی تحریم ها و تهدید ها قوی شدن در تمامی امور به ویژه در حوزه نظامی است.

وی با بیان اینکه فرماندهان، مسئولان و مدیران در بخش های مختلف باید هم دل و هم آوا در راستای اهداف نظام اسلامی قدم بردارند، افزود: هم افزایی و هماهنگی بین ارکان مختلف نظام قطعا خاری در چشم دشمنان و موجب پیشرفت کشور است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه در حوزه مسائل راهبردی نباید به هیچ کشوری وابسته باشیم، گفت: افزایش توان موشکی ارتش و سپاه از الزامات قدرت بازدارندگی و حفظ منافع ملی است که باید بیش از پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی پدافند هوایی ارتش از موشک های با برد 300 کیلومتر

رونمایی پدافند هوایی ارتش از موشک های با برد 300 کیلومتر