مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 11:172022-06-26اقتصادي

تکمیل زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی در اولویت قرار گرفت


سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سعی می کنیم هر چه سریعتر زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی استان تکمیل شود و به شرایط ایده آل برای سرمایه گذاری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، علی حیدری در شورای گفت وگوی بخش خصوصی و دولت چهارمحال و بختیاری در خصوص مشکلات زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی استان، گفت: به دلیل نبود زیرساخت سرمایه گذاران تمایلی به سرمایه گذاری در این منطقه نداشتند.

سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در دو سال گذشته مبلغی بالغ بر 24 میلیارد تومان به منطقه ویژه اقتصادی استان جهت تکمیل زیرساخت ها اختصاص پیدا کرد، اما متاسفانه به دلایل مختلف موافقت نامه به امضای استاندار سابق نرسید و این اعتبار از دست رفت.

وی گفت: نشست های متعددی برای حل بحران منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان استانی برگزار شد، سعی می کنیم هر چه سریعتر زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی استان تکمیل شود و به شرایط ایده آل برسد.

در ادامه محمدکاظم منزوی با تاکید بر اینکه باید قوانین، بخشنامه ها و دستورالعمل های دست و پاگیر برای تسهیل امورات صنعتگران حذف شود، اظهار کرد: در این جلسه نتایج طرح تحقیقاتی پایش محیط کسب و کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی در اولویت قرار گرفت

تکمیل زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی در اولویت قرار گرفت