مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 11:122022-06-26سياسي

مشکل اصلی بحران اوکراین و تبعات نفوذ ناتو به سمت شرق


اقدامات تحریک آمیز ناتو در بحران اوکراین نشان می دهد که حرکت ناتو به سوی شرق نه تنها امنیت روسیه را به خطر می اندازد، بلکه کشورهای آسیای مرکزی و قفقاز و کشورهای غرب آسیا را با تهدیدات جدید مواجه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مسئله شناسی رهبر انقلاب در موضوع جنگ اوکراین و معرفی کردن گسترش ناتو به عنوان عامل اصلی در این بحران یکی از محورهای دیدار آقای قاسم ژومارت توکایف رییس جمهور قزاقستان با حضرت آیت الله خامنه ای بود.

رسانه KHAMENEI.

IR برهمین اساس در یادداشتی به قلم آقای محسن پاک آیین، دیپلمات سابق جمهوری اسلامی ایران به بررسی این موضوع و زیاده طلبی های ناتو در گسترش حوزه مأموریت خود پرداخته است.

زیاده خواهی هایی که برای کشورهای آسیای میانه بدون تبعات نخواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه ای، در دیدار آقای قاسم ژومارت توکایف، رییس جمهور قزاقستان در خصوص مسائل مربوط به اوکراین گفتند: در قضیه اوکراین مشکل اصلی این است که غربی ها درصدد توسعه ناتو هستند و آن ها هر جا که بتوانند برای گسترش نفوذ خود تأمل نخواهند کرد.

ایشان همچنین خاطرنشان کردند: باید مسائل را با دقت رصد و بررسی کرد و مراقب بود، زیرا آمریکایی ها و غربی ها همواره درصدد گسترش دایره نفوذ خود در مناطق مختلف از جمله در شرق و غرب آسیا و ضربه زدن به استقلال و اقتدار کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اصلی بحران اوکراین و تبعات نفوذ ناتو به سمت شرق

مشکل اصلی بحران اوکراین و تبعات نفوذ ناتو به سمت شرق