مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 11:022022-06-26سياسي

1000 واحد مسکن حمایتی در مراوه تپه احداث می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سیدمحمد حسینی مدیرکل بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس در جلسه شورای مسکن شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: یکی از دغدغه های دولت و رهبر معظم انقلاب تامین مسکن برای محرومین بوده و  بنیاد مسکن استان برای تحقق این امر گام های بلندی را برداشته است.

وی گفت: در تمام دولت ها اقداماتی برای تامین مسکن انجام شده اما برنامه ها و اقدامات این دولت مردمی برجسته بوده و تاکید بر احداث مسکن برای محرومین دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: برای سال اول در استان گلستان در راستای احداث مسکن محرومین تعداد 3 هزار واحد مسکن محرومین پیش بینی شده است.

حسینی ادامه داد: روستاهای مرزنشین ما روستاهای محروم بوده و تلاش داریم در جهت تثبیت و ماندگاری مردم روستا و تقویت امنیت خدمات بهاری در حوزه مسکن ارائه دهیم که در این راستا از محل اعتبارات ملی سهمیه خوبی به عنوان کمک های بلاعوض در ساخت مسکن محرومین تخصیص یافته است.

وی یادآور شد: در استان گلستان چهار شهر برای احداث مسکن محرومین معرفی شدند که گنبدکاووس و مراوه تپه جزو این چهار شهر بوده و در شهرستان مراوه تپه یک هزار واحد مسکونی حمایتی احداث می شود.

* تمام اراضی مازاد دستگاه های اجرایی در کمتر از 2 ماه آینده به بنیاد مسکن واگذار می شود مدیرکل بنیاد مسکن شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 واحد مسکن حمایتی در مراوه تپه احداث می شود

1000 واحد مسکن حمایتی در مراوه تپه احداث می شود