مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 11:022022-06-26سياسي

تعیین قضات ویژه برای رسیدگی به تخلفات احتمالی در کنکور 1401


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین حاجیلو رییس شورای حفاظت آزمون سراسری در سیزدهمین نشست شورای حفاظت از آزمون سراسری که با حضور نمایندگان دستگاه های امنیتی، - رییس شورای حفاظت آزمون سراسری از تعیین قضات ویژه برای رسیدگی به تخلفات احتمالی در کنکور سراسری 1401 خبر داد و گفت: داوطلبان هر چه سریعتر از گروه ها و کانال های مدعی تقلب خارج شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین حاجیلو رییس شورای حفاظت آزمون سراسری در سیزدهمین نشست شورای حفاظت از آزمون سراسری که با حضور نمایندگان دستگاه های امنیتی، انتظامی و قضایی برگزار شد، اقدامات حفاظتی انجام شده در سال جاری و آمادگی لازم برای برگزاری یک آزمون سالم و رقابت عادلانه همراه با آرامش را تشریح کرد.

وی گفت: با پیگیری و هماهنگی به عمل آمده توسط حفاظت اطلاعات قوه قضاییه برای رسیدگی به تخلفات احتمالی در آزمون سراسری در روز های برگزاری آزمون، قضات ویژه برای همه استان ها و شهرستان ها پیش بینی شده تا بر اساس گزارش ها، ادله و مستندات ارائه شده به صورت ویژه به پرونده ها رسیدگی کنند.

حاجیلو افزود: با همکاری نزدیک نهاد های امنیتی، انتظامی و قضایی تلاش شده است تا در سال جاری امنیت و سلامت آزمون حفظ شده و ارتقا یابد و این تلاش ها در جهت آرامش بیشتر داوطلبان و رعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین قضات ویژه برای رسیدگی به تخلفات احتمالی در کنکور 1401

تعیین قضات ویژه برای رسیدگی به تخلفات احتمالی در کنکور 1401