مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 10:572022-06-26اقتصادي

تولید پتروشیمی غدیر به 121 درصد ظرفیت اسمی رسید


مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر از ثبت رکوردی تازه در تولید این پتروشیمی در سه ماه 1401 خبر داد و گفت: تولید در این مجتمع به 121 درصد ظرفیت اسمی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشستا رسانه، حسین صفاری در تشریح عملکرد تولید پتروشیمی غدیر در سه ماه 1401 اظهار کرد: سه ماه نخست امسال حدود 34 هزار تن محصول تولید شد که تنها 12 هزار تن به خردادماه اختصاص داشت و رکوردی تاریخی از بدو تأسیس و راه اندازی این شرکت پتروشیمی به شمار می رود.

وی با اعلام اینکه در شرایط کنونی با اجرای طرح های مختلف رفع موانع و گلوگاه های فنی و تولیدی، نسبت تولید به ظرفیت اسمی پتروشیمی غدیر به رقم بی سابقه 121 درصد ظرفیت اسمی رسیده است، تصریح کرد: مقدار تولید سه ماه نخست 1401 به نسبت مدت مشابه پارسال 46 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر همچنین با اشاره به ثبت رکورد بارگیری و بسته بندی روزانه 1100 تن محصول پتروشیمی در این شرکت پتروشیمی یادآور شد: در کنار حفظ و تثبیت تولید، اجرای برنامه های جدید رفع موانع و گلوگاه های تولید از یک سو و اجرای پروژه های توسعه ای جدید با هدف افزایش سودآوری، تکمیل زنجیره های ارزش و افزایش ظرفیت تولید در دستور کار قرار گرفته است.

صفاری با اشاره به برنامه ساخت کارخانه کلرآلکالی، از اجرای پروژه راه اندازی برج خنک کننده واحد وینیل کلراید و افزایش بهره ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید پتروشیمی غدیر به 121 درصد ظرفیت اسمی رسید

تولید پتروشیمی غدیر به 121 درصد ظرفیت اسمی رسید