مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 10:372022-06-26سياسي

ساختمان دادگستری پردیس افتتاح شد/ تشکیل ستاد مبارزه با زمین خواری در شهرستان ها


در بسیاری از شهرستانهای استان تهران با تشکیل شورای پیشگیری از وقوع جرم، ستاد مبارزه با زمین خواری و شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی مساله تغییر کاربری ها و تصرفات غیرمجاز را در دستور کار جدی قرار داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس ساختمان جدید دادگستری شهرستان پردیس صبح امروز در محل فاز 4 این شهر و در خیابان دانشگاه علوم شناختی با حضور علی القاصی مهر رییس کل دادگستری استان تهران،  شاهرخ جلیلیان معاون امور مالی قوه قضاییه،  داراب رحمتی معاون مالی پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل، امام جمعه، رییس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، فرماندار، شهرداران و سایر رؤسای ادارات افتتاح شد .

علی القاصی مهر رییس کل دادگستری استان تهران در پایان این مراسم در جمع خبرنگاران در خصوص افتتاح این ساختمان و جدا شدن دادگستری از دادستانی پردیس، اظهار کرد: امروز توفیق داشتیم ساختمان دادگستری را برای تسهیل در امورات مردم و با حضور مسوولان شهرستان افتتاح کنیم.

وی گفت: این ساختمان با زیربنای 10 هزار متر مربع و ساختمان آن با مساحت 3 هزار و 800 متر مربع ساخته و امروز به بهره برداری رسید.

القاصی مهر افزود: این پروژه از سال 1396 آغاز و پس از پنج سال به اتمام رسید اما در دوره جدید ریاست قوه قضاییه و با حمایت ها، پشتیبانی ها و دستور ویژه ای که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان دادگستری پردیس افتتاح شد/ تشکیل ستاد مبارزه با زمین خواری در شهرستان ها

ساختمان دادگستری پردیس افتتاح شد/ تشکیل ستاد مبارزه با زمین خواری در شهرستان ها