مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 10:222022-06-26سياسي

دانشگاه یزد و پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، در نشستی با حضور محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، مهران فاطمی استاندار یزد و عباس کلانتری خلیل آباد، - تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای سازمان انرژی اتمی ایران و دانشگاه یزد به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، در نشستی با حضور محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، مهران فاطمی استاندار یزد و عباس کلانتری خلیل آباد، رییس دانشگاه یزد و دو نفر از اعضای هیأت علمی دانشکده فیزیک این دانشگاه تفاهمنامه همکاری میان پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای سازمان انرژی اتمی ایران و دانشگاه یزد به امضا رسید.

رییس دانشگاه یزد با اعلام این خبر افزود: بهره مندی از امکانات و توانمندی های یکدیگر به منظور توسعه علم و فناوری و ارتقای دانش صلح آمیز هسته ای در سطح کشور و خودکفایی ملی در حل مشکلات، معضلات علمی و پژوهشی از مهمترین اهداف این تفاهمنامه است.

خلیل آباد محور های موضوعی این قرارداد را نیز همکاری در برقراری ارتباط پژوهشی آموزشی در عرصه های علمی، فناوری و ایجاد تسهیلات در برنامه ریزی و اجرای طرح های مشترک در زمینه صنعت هسته ای ذکر کرد و افزود: در چارچوب این تفاهم نامه مقرر شد ساخت شتابگر الکترواستاتیک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه یزد و پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه یزد و پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند