مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 10:122022-06-26اجتماعي

مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد تمدید شد


مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 تا روز دوشنبه 6 تیر ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، طبق اعلام روابط عمومی سازمان سنجش، علیرضا کریمیان با اشاره به تمدید مهلت انتخاب رشته گفت: به منظور مساعدت با متقاضیانی که تا امروز شنبه 4 تیر ماه موفق به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده که داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بتوانند تا پایان دوشنبه 6 تیر ماه بتوانند نسبت به انتخاب کدرشته محل های مورد نظر خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 130 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب رشته کرده اند، گفت: ضروری است متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و انتخاب رشته کنند.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه اطلاعیه تکمیلی و اصلاحات جدید به زودی در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می شود یادآور شد: متقاضیانی که قبلاً انتخاب رشته خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل می توانند در بازه زمانی اعلام شده نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل های انتخابی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد تمدید شد

مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد تمدید شد