مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 10:072022-06-26ورزشي

راه اندازی «خانه امن» جدید در تهران/ شرط بازگشت خشونت دیدگان نزد خانواده


در خدمات اقامت شبانه روزی، علاوه بر ارائه خدمات سرپایی، افراد می توانند حداکثر به مدت 120 روز از خدمات نگهداری موقت استفاده کنند؛ این مدت در صورت نیاز با تأیید تیم تخصصی برای 69 روز دیگر نیز قابل تمدید است.

- راه اندازی خانه امن جدید در تهران/ شرط بازگشت خشونت دیدگان نزد خانواده در خدمات اقامت شبانه روزی، علاوه بر ارائه خدمات سرپایی، افراد می توانند حداکثر به مدت 120 روز از خدمات نگهداری موقت استفاده کنند؛ این مدت در صورت نیاز با تأیید تیم تخصصی برای 69 روز دیگر نیز قابل تمدید است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران در روز جهانی قربانیان خشونت از بهره مندی 280 فرد خشونت دیده از خدمات بهزیستی طی سال گذشته خبر داد.

فاطمه ارزانیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به خدمات سازمان بهزیستی به افراد خشونت دیده یا در معرض آسیب، بیان کرد: طی سال گذشته 280 فرد خشونت دیده یا در معرض خشونت با میانگین سنی 25 تا 35 سال از سازمان بهزیستی خدمت گرفتند و از خدمات تخصصی مددکاری، روانشناسی، بهداشتی، حقوقی، آموزشی و.

با هدف توانمندسازی و بازگشت به کانون گرم خانواده یا جامعه بهره مند شدند.

وی ضمن تشریح نوع خدمات تخصصی سازمان به افراد خشونت دیده یا در معرض خشونت، اظهار کرد: خدمات به جامعه هدف در چند بخش ارائه می شود که خدمات سرپایی شامل خدمات تخصصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی «خانه امن» جدید در تهران/ شرط بازگشت خشونت دیدگان نزد خانواده

راه اندازی «خانه امن» جدید در تهران/ شرط بازگشت خشونت دیدگان نزد خانواده