مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 09:472022-06-26سياسي

6 توصیه به داوطلبان آزمون سراسری در هفته آخر


داوطلبان اولین مساله ای که باید در روزهای پایانی منتهی به برگزاری آزمون سراسری بیش ازپیش مدنظر قرار دهند، توجه به ساعت خوابیدن و داشتن خواب کافی است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روز گذشته کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401 منتشر شد تا از این طریق شمارش معکوس برای برگزاری مهم ترین آزمون ورود به دانشگاه ها آغاز شود.

کنکور سراسری امسال در روزهای 8، 9، 10 و 11 تیرماه برگزار خواهد شد تا داوطلبان شانس خود را برای رسیدن به صندلی های دانشگاه هدف شان محک بزنند.

هرچند امسال سوابق تحصیلی سهم 40 درصدی و البته به صورت مثبت درنتیجه نهایی داوطلب دارد، اما اسم آزمون سراسری هم کافی است تا داوطلبان دچار استرس شوند.

طیبه یزدی، کارشناس ارشد مشاوره خانواده 6 توصیه به داوطلبان کنکور سراسری امسال دارد که رعایت آنها می تواند استرس آنها را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

1.

خواب کافی داشته باشید او گفت: داوطلبان اولین مساله ای که باید در روزهای پایانی منتهی به برگزاری آزمون سراسری بیش ازپیش مدنظر قرار دهند، توجه به ساعت خوابیدن و داشتن خواب کافی است؛ چراکه استراحت کردن باعث می شود از حواس پرتی آنها کاسته شود.

درحالی که متاسفانه می بینیم بخش قابل توجهی از آنها به دلیل استرسی که دارند، نمی توانند خواب کافی و آرامی داشته باشند و این مساله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 توصیه به داوطلبان آزمون سراسری در هفته آخر

6 توصیه به داوطلبان آزمون سراسری در هفته آخر