مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 09:022022-06-26سياسي

تبیین باید عمل گرایانه و بدون مصلحت اندیشی باشد/ اهمیت گفتمان با مردم


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تبیین باید عمل گرایانه و بدون مصلحت اندیشی و به دور از هیاهو و جنجال باشد، گفت: اگر مسئولان محدودیت های بودجه و برنامه ها را تبیین کنند مردم کنار مسئولان قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علیرضا نادعلی در صحن امروز شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود ضمن گرامیداشت یاد شهید بهشتی و سالروز سوء قصد به مقام معظم رهبری، اظهار داشت: این بزرگواران جزو پیشتازان جهاد تبیین به شمار می روند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اهمیت تبیین، خاطرنشان کرد: به واسطه تبیین لازم، عالمانه و منطقی است که موضوع در راستای جبهه حق به گفتمان جامعه تبدیل می شود.

وی افزود: تبیین باید عمل گرایانه و بدون مصلحت اندیشی و به دور از هیاهو و جنجال و همچنین با پرهیز از سیاه نمایی دنبال شود.

مقام معظم رهبری ما را خطاب قرار داده اند که باید با مردم سخن بگوییم.

نادعلی با اعلام اینکه اگر مسائل به درستی تبیین شود مردم ما مردم وفاداری هستند، تصریح کرد: شب گذشته ریاست جمهوری با مردم سخن گفت و برای اولین باری بود که مشکل و دلیل عدم رفع مشکل از سوی مسئولی عنوان شد.

وی با بیان اینکه اگر مسئولان محدودیت های بودجه و برنامه ها را تبیین کنند مردم کنار مسئولان قرار می گیرد، یادآور شد: آنچه مسلم است گفت وگو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین باید عمل گرایانه و بدون مصلحت اندیشی باشد/ اهمیت گفتمان با مردم

تبیین باید عمل گرایانه و بدون مصلحت اندیشی باشد/ اهمیت گفتمان با مردم