مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 08:522022-06-26اجتماعي

فوت عابر پیاده در اثر برخورد وانت پیکان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرغم توصیه های مکرر و متعدد پلیس راهور در خصوص عدم تردد عابرین پیاده از عرض بزرگراه ها و استفاده از پل های هوایی جهت تردد، - معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید وانت پیکان با عابر پیاده در محدوده بزرگراه خلیج فارس به شمال قبل از آزادگان در ساعت 15:15 ظهر دیروز و فوت این عابر بر اثر شدت جراحات وارده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرغم توصیه های مکرر و متعدد پلیس راهور در خصوص عدم تردد عابرین پیاده از عرض بزرگراه ها و استفاده از پل های هوایی جهت تردد، باز هم شاهد عبور و خطرناک عابرین پیاده از عرض معابر بویژه عرض بزرگراه ها هستیم.

سرهنگ علی همه خانی از برخورد شدید وانت پیکان با عابر پیاده در محدوده بزرگراه خلیج فارس به شمال قبل از آزادگان در ساعت 15:15 ظهر دیروز و فوت این عابر بر اثر شدت جراحات وارده خبر داد.

سرهنگ علی همه خانی در خصوص این خبر اعلام داشت: در ساعت 15:15 ظهر دیروز در بزرگراه خلیج فارس به شمال قبل از آزادگان یکدستگاه وانت پیکان که دراین محل در حال تردد بوده به شدت با عابر پیاده برخورد که وی در دم فوت می نماید.

سرهنگ همه خانی بیان داشت: بلافاصله پس از این حادثه عوامل راهور منطقه 26 در محل حاضر و مشغول بررسی صحنه تصادف گردیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت عابر پیاده در اثر برخورد وانت پیکان

فوت عابر پیاده در اثر برخورد وانت پیکان