مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 08:122022-06-26سياسي

تحول در برنامه ها و استفاده از ابزارهای به روز اولویت سازمان تبلیغات اسلامی


مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به ضرورت تحول در برنامه های این سازمان گفت: استفاده از ابزارهای به روز و جذاب برای مخاطبان مختلف با سلایق جدید در دنیای مدرن و دیجیتال کنونی از ضرورت های اقدامات آینده سازمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام مهدی فوقی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان در نشست هم اندیشی بررسی و نقد برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی و ارائه راهبرها که با حضور فعالان فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی که با تدبیر و دید آینده نگر امام خمینی (ره) تشکیل شد در حقیقت یکی از رویش های انقلاب اسلامی است که به فرموده مقام معظم رهبری خدمات و اقدامات خوب و مؤثری را در زمینه های مختلف انجام داده است.

  وی افزود: این سازمان تاکنون فعالیت های تأثیرگذاری  را در زمینه های مختلف قرآنی ، هیئات مذهبی، کانون های فرهنگی تبلیغی و سامان دادن به امور روحانیون و مبلغان و مبلغات را داشته است .

فوقی با اشاره به ضرورت گفتمان سازی جدید در برنامه های این سازمان گفت: استفاده از ابزارهای به روز و جذاب برای مخاطبان مختلف با سلایق جدید در دنیای مدرن و دیجیتال کنونی از ضرورت های اقدامات آینده سازمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در برنامه ها و استفاده از ابزارهای به روز اولویت سازمان تبلیغات اسلامی

تحول در برنامه ها و استفاده از ابزارهای به روز اولویت سازمان تبلیغات اسلامی