مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 08:072022-06-26سياسي

دو نگاه به رویداد شیراز/ عباس عبدی


علت این ناآگاهی از درون جامعه، سیاست نادرست حاکم بر رسانه های رسمی کشور است.

این بخش از مردم و جامعه در صداوسیمای کشور و رسانه های رسمی جایگاهی ندارند و زندگی و علایق آنان در رسانه رسمی بازتاب پیدا نمی کند - عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: ماجرای جمع شدن تعدادی جوان و نوجوان شیرازی در روز جهانی اسکیت در زمین اسکیت بازی و انتشار فیلم آن اتفاق جالبی است که واکنش ها به آن، نسبت به اصل ماجرا از اهمیت بیش تری برخوردار است.

اگر خوب دقت کنیم، احتمالاً این افراد پس از شنیدن بازتاب های این رویداد تعجب کرده و از خود خواهند پرسید، مگر ما چه کرده ایم که این همه برای رسانه ها و حکومت مهم شده است؟ ما جز رفتار روزانه خود مرتکب چه عمل خلافی شده ایم؟ این پرسش نقطه محوری است.

اینکه بخشی قابل توجهی از مردم و نسل جدید زندگی عادی خود را می کنند، و در عین حال این سبک زندگی برای دیگران بسیار عجیب و غیر منتظره است.

در حقیقت آنان سال ها است که در حوزه خصوصی و یا عرصه عمومی خود این گونه زندگی می کنند، در همین مراسم نیز به صورت فردی یا دو و سه نفری حضور دارند، هیچ کدام به دیگران توجه چندانی ندارند، جمعی هستند که افرادش جدا از یکدیگرند، چنین وضعی را همه ما در خیابان و پارک و بازار می بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو نگاه به رویداد شیراز/ عباس عبدی

دو نگاه به رویداد شیراز/ عباس عبدی