مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 07:572022-06-26اجتماعي

از کارآفرینی باپختن غذای خانگی تا آشپزی در موکب های اربعین


رفتن به کربلا آرزوی هر دو نفر ماست، چند مدت پیش به فکر افتادیم که برای اربعین، در موکب های بین راهی ثبت نام کنیم، غذا بپزیم و به دست زائران آقا بدهیم و اگر خدا بخواهد امسال راهی هستیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، از ماشین که پیاده می شوم حرارات آفتابی که بر روی آسفالت جاده تابیده، به صورتم می خورد، بیشتر از دو ماه است که هر زمان از این مسیر عبور می کنم به ذهنم می رسد که ماشین را کناری پارک کنم و به سمت تک درخت کنار جاده بروم ولی هر دفعه عجله و کاری در پیش بوده و مجبور بودم با سرعت از آنجا عبور کنم، این دفعه مخصوصا راهی جاده شده بودم تا به سراغ بی بی و شوهرش بروم.

خیلی ها بی بی را می شناسند، مخصوصا راننده هایی که این جاده مسیر رفت و آمدشان است و همیشه مهمان دستپخت بی نظیر بی بی می شوند و به قول معروف، هروقت موقع ناهار از اینجا عبور می کنند دلی از عزا در می آورند.

از روزی که داستان بی بی را شنیده بودم، دوست داشتم با او هم کلام شوم و این همه تعریف از کدبانوگری هایش را از نزدیک ببینم و بچشم.

کنار تک درختی که  نزدیک جاده است، قسمتی خاکی است که از بس ماشین های سنگین آنجا توقف کرده اند مسطح شده و تبدیل به پارکینگ شده است؛ در زیر درخت وانت قدیمی پارک است که قسمت عقب ماشین، کانکس کوچکی گذاشته اند و یک پارچه چند متر آن طرف تر نصب شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کارآفرینی باپختن غذای خانگی تا آشپزی در موکب های اربعین

از کارآفرینی باپختن غذای خانگی تا آشپزی در موکب های اربعین