مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 07:372022-06-26اجتماعي

شوق دیدار معبود/ قطره هایی که به دریا می پیوندند


آقای نصیری و همسرشان خانم انسیه فرجی جز حجاجی هستند که پس از 16 سال انتظار قرعه حج به نام شان افتاده و امسال با شوقی وصف ناپذیر راهی این سفر معنوی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سفر به سرزمین وحی، آرزوی همه ما مسلمانان است و کم نیستند افرادی که سال ها با در دست داشتن فیش های حج تمتع، چشم انتظار این روز بزرگ هستند تا برای زیارت خانه خدا به این سفر معنوی اعزام شوند.

آقای نصیری و همسرشان خانم انسیه فرجی نیز جز حجاجی هستند که پس از 16 سال انتظار قرعه حج به نام شان افتاده و امسال با شوقی وصف ناپذیر راهی این سفر معنوی می شوند.

البته به دلیل اینکه امسال قرار بود حجاجی که تا تاریخ خرداد سال 86 ثبت نام کردند به این سفر اعزام شوند ولی این دو زائر ثبت نام شان مربوط به تیر ماه سال 86 بود و به آنان اعلام شد که امسال در لیست اعزام نیستید ولی قرعه به نام شان افتاد و دوباره به آنان اعلام شد که امسال عازم هستید که در ارتباط با وصف حال شان با آنان به گفت وگو نشستیم.

آقای نصیری در گفت وگو با فارس می گوید: از تیر ماه سال 86 در نوبت زیارت حج تمتع هستیم ولی به ما اعلام شد زائرانی که تا خرداد 86  ثبت نام کردند، در لیست اعزام هستند خیلی ناامید شدیم پیگیری هم کردیم ولی گفتند دستورالعمل است و کاری نمی توان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوق دیدار معبود/ قطره هایی که به دریا می پیوندند

شوق دیدار معبود/ قطره هایی که به دریا می پیوندند