مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 23:422022-06-25سياسي

حلقه وصل میان ستادهای نماز جمعه استان آذربایجان غربی تشکیل می شود


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جماعات آذربایجان غربی گفت: سال آینده حلقه وصل میان ستادهای نماز جمعه استان آذربایجان غربی برای استفاده از تجارب یکدیگر و بهبود فعالیت های فرهنگی تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه،حجت الاسلام امیر عبدل شامگاه شنبه در نشست هم اندیشی با اعضای ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان خوی اظهار داشت: شهرستان خوی در نقطه مطلوب عملکرد در بین ستادهای اقامه نماز جمعه استان آذربایجان غربی قرار دارد اما نباید به این مقدار قانع بود و تلاش ها بایستی بیشتر از قبل ادامه یابد.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جماعات آذربایجان غربی بیان کرد: در راستای جلب اعتماد عمومی نبایست فقط به پخش خطبه های نماز جمعه از رسانه ها قانع بود بلکه باید در راستای شخصیت سازی امام جمعه ها تولید محتوا انجام شود.

وی افزود:هیئت اندیشه ورز هر هفته باید برگزار و مطلبات عمومی شهرستانی بعد از بررسی در این جلسه، در اختیار امام جمعه قرار داده شود تا امام جمعه بعد از مطالبه در شورای اداری شهرستان، آن ها را در خطبه های نماز جمعه مطرح کند.

حجت الاسلام عبدل تصریح کرد: تدوین تقویم فرهنگی ماهیانه، استفاده از ظرفیت مصلی برای تبیین و تبلیغ نماز جمعه، ارائه عملکرد ماهانه کمیته ها، ارتباط گیری با تشکل های مختلف و ایجاد فضای خانوادگی در مصلی ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه وصل میان ستادهای نماز جمعه استان آذربایجان غربی تشکیل می شود

حلقه وصل میان ستادهای نماز جمعه استان آذربایجان غربی تشکیل می شود