مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 23:372022-06-25اقتصادي

مسکن در چنبره مشاورنماها!/ باز هم پای یک دلال در میان است


در میان کشف مجهول های معادله قیمت مسکن دست های مشاورنماها نمایان می شود که به مدد یک جواز کسب مشاور املاک، چشم به دارایی انسان ها دوختند که از ترس تورم به مسکن پناه می آورند تا یک مشت ریال خود را حفظ کنند.

- خبرگزاری فارس-همدان: یکی دو ماه است که باز هم سقف یا همان نیاز اولیه زندگی خبرساز شده بدان معنا که آدمیان سرخورده از آنچه در سر دارند و در بَر ندارند، خیابان به خیابان دنبال خانه گز می کنند تا شاید از این بنگاه تا آن بنگاه فرجی شود و صاحبخانه ای پیدا شود و انسانیت خرج کند.

اما راستش را بخواهید معادله کمی پیچیده تر از رافت صاحبخانه و نیاز مستاجر است و گویی معادله ای چندمجهولی که حل آن مساوی می شود با خانه؛ مطرح است به طوری که باید با بررسی های چندوجهی، قیاس سال های گذشته و افشای پشت پرده این و آن، مجهول ها را بیابیم و این معادله را حل و فصل کنیم.

از ب بسم الله مسکن، به عبارتی زمین که در همدان همچون گوهر نایابی شده و احتمالا فقط در دسترس از ما بهتران قرار می گیرد، شروع می کنیم؛ زمین با قیمت هنگفت متری 80 میلیون یا بیشتر از بالای شهر تا 15 یا 20 میلیون تومان در پایین شهر عرضه می شود.

با در نظر گرفتن اینکه شهر همدان از سمت جنوب امکان توسعه شهری ندارد و از سوی دیگر در شمال شهر نیز رغبتی برای سکونت نیست به ویژه اینکه هنوز زیرساخت های ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن در چنبره مشاورنماها!/ باز هم پای یک دلال در میان است

مسکن در چنبره مشاورنماها!/ باز هم پای یک دلال در میان است