مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 23:022022-06-25اقتصادي

اختصاص 340 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های زنجان


340 میلیارد تومان اعتبار برای 109 پروژه در شهرستان زنجان اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان زنجان از تخصیص اعتبار به 109 پروژه در زنجان خبر داد و اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته در این شهرستان نسبت به سال گذشته بیش از 40 درصد افزایش یافته است.

 فرماندار شهرستان زنجان افزود: اعتبارات در نظر گرفته شده بیشتر برای سرآغاز به کار پروژه ها است که طبق برنامه ریزی صورت گرفته 90 پروژه از 109 پروژه باید تا پایان سال به اتمام برسند.

خالقی به برنامه محور بودن دستگاه ها اجرایی تاکید کرد و افزود: مدیران بایستی نقطه مطلوب را در نظر گرفته و برای خودشان هدف گذاری کنند.

فرماندار شهرستان زنجان به کمتر توسعه یافتگی شهرستان زنجان اشاره کرد و گفت: در حوزه های روستایی و برخی حوزه های شهری باید به سمت توسعه حرکت کرد و مدیران آمار مقایسه ای با سایر شهرستان های استان نداشته باشند بلکه آمار خود را با مراکز استان های همجوار مقایسه کنند و برای شروع و به اتمام رسیدن پروژه ها تلاش کنند چرا که راکد ماندن پروژه ها هدر رفتن بیت المال است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان هم در این جلسه به تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار غیر رایگان با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری ها برای آسف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 340 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های زنجان

اختصاص 340 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های زنجان