مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 21:222022-06-25سياسي

رییسی: کشور را با کسری 480 هزار میلیاردی بودجه تحویل گرفتیم


ما دولت را زمانی تحویل گرفتیم که با تورم 60 درصدی مواجه بودیم؛ همچنین با کسری 480 هزار میلیاردی بودجه مواجه و شاهد رشد پولی بودیم و اگر این موارد ادامه پیدا می کرد شاهد یک تورم سنگین در کشور بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور شامگاه امروز شنبه (4تیر) در ششمین گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم، اظهار داشت: گفتگوی مردم برای دولت مغتنمی است و فرصت خوبی است که تمام مدیران دولت با مردم ارتباط داشته باشند و بنده حتی در قوه قضاییه حضور داشتم ارتباط با مردم را داشتم زیرا این ارتباط با مردم فی نفسه خوب است، چون شنیدن کی بود مانند دیدن و وقتی دربین مردم حضور پیدا می کنم تمام مشکلات مردم شنیده می شود.

وی افزود: بنده در جلسات دولت همواره تأکید داشتم که ارتباط با مردم حفظ شود و از مدیران استانی هم درخواست کردم که این مورد را در استان ها انجام دهند.

رییس جمهور با اشاره به هدفمندسازی یارانه ها، گفت: در زمان شروع دولت سیزدهم در بودجه 1400 مبلغی با عنوان ارز ترجیحی وجود نداشت زیرا در دولت قبل مصرف شده بود و وقتی از مجلس اصلاح ارز ترجیحی را درخواست کردیم، متاسفانه مجلس به فوریت آن رای نداد، در حالی که می بایست باید از همان روز اتفاق می افتاد اما شرایط و زیرساخت ها خوب نبود از این رو با اجازه از ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: کشور را با کسری 480 هزار میلیاردی بودجه تحویل گرفتیم

رییسی: کشور را با کسری 480 هزار میلیاردی بودجه تحویل گرفتیم