مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 20:522022-06-25سياسي

شیعه و اهل سنت در جلوگیری از گسترش اعتیاد نقش آفرین باشند


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: شیعه و اهل سنت باید در حوزه مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از گسترش اعتیاد در سطح جامعه نقش آفرین باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد ضمن قدردانی از مجاهدت های صورت گرفته در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان عنوان داشت: کاهش کشفیات مواد مخدر به معنی کاهش میزان قاچاق نیست و عوامل مختلفی از جمله تغییر مسیر قاچاق در این حوزه تاثیرگذار است.

امام جمعه زاهدان افزود: باید برای مقابله با قاچاق مواد مخدر به ارائه طرح های جدید بپردزایم زیرا سالیان متمادی است که سیستان وبلوچستان در معرض قاچاق مواد مخدر قرار دارد به گونه ای که بخشی از مواد مخدر در داخل استان و کشور توزیع و بخش قابل توجهی نیز به سایر کشورهای دیگر منتقل می شود که نکته مهم در این جهت این است که ما از استان و کشور خود در برابر قاچاق مواد مخدر حفاظت کنیم.

آیت الله محامی بیان کرد: طبق گزارش ارائه از سوی متولیان امر 42 درصد پرونده ها در زندان های استان مربوط به مواد مخدر است که اگر در حوزه مواد مخدر موثر عمل کنیم در لایه های مختلف تاثیرگذار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیعه و اهل سنت در جلوگیری از گسترش اعتیاد نقش آفرین باشند

شیعه و اهل سنت در جلوگیری از گسترش اعتیاد نقش آفرین باشند