مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 20:172022-06-25سياسي

هفت هزار معتاد متجاهر در مشهد وجود دارد


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: طبق برآورد دستگاههای متولی اکنون حدود 9 هزار معتاد متجاهر در استان داریم که حدود هفت هزار نفر از آنها در مشهد ساکن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمد حسین صالحی روز شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: همه معتادان متجاهر در خراسان رضوی را تحت درمان قرار می دهیم و اولویت توانمندسازی افرادی هستند که امیدی برای برگشت به جامعه در آنها وجود دارد.

وی ادامه داد: ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر در خراسان رضوی طی سالهای اخیر از یک هزار و 800 نفر به حدود 6 هزار نفر افزایش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: پیش از این همه مراکز نگهداری معتادان متجاهر در مشهد فعال بود، اما اکنون در شهرهای سبزوار، نیشابور، تربت جام، تربت حیدریه، قوچان و گلبهار نیز مرکز نگهداری معتادان متجاهر راه اندازی شده و یک مرکز هم در کاشمر در حال ساخت است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان با تاکید بر لزوم توانمندسازی معتادان متجاهر گفت: هم اکنون سه کارگاه توانمندسازی در اردوگاه حسن آباد مشهد با کمک یک خیر و شورای هماهنگی در حال ساخت و تجهیز است.

وی گفت: محل تجمع معتادان متجاهر که پیش از این محل تجمع بیش از 300 نفر بود، با اقدامات خوب انجام شده به 10 تا 20 نفر کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت هزار معتاد متجاهر در مشهد وجود دارد

هفت هزار معتاد متجاهر در مشهد وجود دارد