مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 19:072022-06-25اجتماعي

آقابهرام، یار 30 ساله «یار مهربان»/ خورجین اش بوی کتاب می دهد


خبرگزاری فارس-همدان، علی پنبه ای: خورجینش بوی کتاب می دهد، بوی کاغذ که معطر به کلمه است و اندیشه.

از همان سال های دور، یعنی درست سال 1368 که از تربیت معلم و از رشته علوم تربیتی فارغ التحصیل می شود، راه تربیت را می یابد و کتاب را همراه می کند تا راه انبیاء یعنی معلمی را به خوبی بپیماید؛ آری او هم شغل انبیاء را برگزیده و هم به کتاب که معجزه خاتم انبیاست، اعتقاد راسخ و کامل دارد و به مدد این دو به دنبال بهتر شدن جامعه ای است که در آن رشد و نمو پیدا کرده است.

زندگی اش را نیز بر اساس همین دو رکن به پیش می برد و پیک کتاب می شود، هر روز خورجین موتورش را پر از کتاب می کند و روستا به روستا، مدرسه به مدرسه راه های خاکی و آسفالته را می پیماید تا یار مهربان را به دست دانش آموزان و معلمان برساند، گاهی سفارش کتاب خاصی دارد و گاهی هم خودش به فراخور حال معلم و یا دانش آموز کتابی را معرفی می کند.

این قصه از 30 سال و اندی پیش آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد تا انسان ها بتوانند نخستین گام موفقیت یعنی خودشناسی را آسوده تر بپیمایند.

بهرام قربانیان معلم اهل روستای گاوسوار از توابع بخش سردرود شهرستان رزن است، او 16 سال از خدمت 31 ساله اش در آموزش و پرورش را به راهبری گذارنده است، یعنی یک به یک روستاها را می رفته تا ببینید که مدارس و کلاس ها پابرجاست یا خیر؟ او د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقابهرام، یار 30 ساله «یار مهربان»/ خورجین اش بوی کتاب می دهد

آقابهرام، یار 30 ساله «یار مهربان»/ خورجین اش بوی کتاب می دهد