مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 19:022022-06-25پزشكي

باکتری«استاف» عامل مسمومیت دانشجویان علوم پایه بود


رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان گفت: طبق گزارشات رسیده از دانشگاه علوم پزشکی، باکتری استافیلوکوک (استاف) موجود در آش رشته ای که به عنوان پیش غذا استفاده شده بود عامل مسمومیت تعدادی از دانشجویان این دانشگاه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، 27 خرداد ماه سال جاری بود که تعدادی از دانشجویان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان بعد سرو وعده غذای ناهار دچار مسمومیت می شوند و با علایمی مانند اسهال، استفراغ و تهوع به مراکز درمانی مراجعه می کنند.

بابک کریمی، رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، امروز در نشست خبری با خبرنگاران، در رابطه با علت این حادثه، اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته دانشگاه علوم پزشکی استان رسما به دانشگاه نتیجه آزمایشات و نمونه برداری های را گزارش کرد.

رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان اضافه کرد: طبق گزارشات رسیده، باکتری استافیلوکوک (استاف) موجود در آش رشته ای همان روز که به عنوان پیش غذا استفاده شده بود عامل مسمومیت تعدادی از دانشجویان بوده است.

وی از برخورد دانشگاه با پیمانکار سلف خبر داد و گفت: روز سه شنبه با پیمانکار به طور کامل قطع همکاری کردیم و از روز شنبه 4 تیر ماه سال جاری نیز پیمانکار جدید وظیفه تامین غذای دانشجویان را به عهده گرفته و به دقت روند تهیه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باکتری«استاف» عامل مسمومیت دانشجویان علوم پایه بود

باکتری«استاف» عامل مسمومیت دانشجویان علوم پایه بود