مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 18:472022-06-25سياسي

قرارگاه نبرد تبیینی با هژمونی فرومایه غرب باید در میان اساتید باشد


رییس بسیج اساتید با اشاره به اهمیت حضور اساتید در عرصه جهاد تبیین گفت: قرارگاه نبرد تبیینی اسلام با هژمونی فرومایه غرب باید در میان اساتید باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، همایش شهید چمران؛ استاد تراز انقلاب اسلامی ظهر امروز در سالن همایش شهدای دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد.

محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در این همایش با تاکید بر آنکه شهید چمران نقطه تلاقی تعهد و تخصص بود؛ عنوان کرد: او زرق و برق تگزاس و کالیفرنیای آمریکا را فروخت تا خریدار تیر و ترکش های پاوه و سوسنگرد و دهلاویه شود.

مهندس چمران با آن همه انگیزه انقلابی و با وجود شأن علمی بالایی که داشت، مستقیم و بدون آموزش و تخصص وارد عرصه کارهای نظامی و حتی فرهنگی نشد.

وی افزود: این شهید بزرگوار در همان عنفوان جوانی پشتوانه اعتقادی و فکری خود را در جلسات درس منطق و فلسفه استاد مطهری شکل و استحکام بخشید، تخصص و مدارج علمی خود را با بهترین نمرات اخذ کرد و سپس به فراخور زمان سخت ترین آموزش های نظامی و چریکی را در مصر طی کرد تا برای هدف خود که همانا آمادگی همه جانبه برای کمک به میهن اسلامی و امت اسلام بود مهیا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه نبرد تبیینی با هژمونی فرومایه غرب باید در میان اساتید باشد

قرارگاه نبرد تبیینی با هژمونی فرومایه غرب باید در میان اساتید باشد