مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 18:372022-06-25سياسي

رقابت «شبیه سازی شورای نگهبان» ویژه فضلای حوزه در قم آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکزنوآوری های اجتماعی مبتدا، اولین رقابت شبیه سازی شورای نگهبان ویژه فضلای حوزه علمیه، - رقابت شبیه سازی شورای نگهبان ویژه فضلای حوزه در قم آغاز شد اولین مرحله از برنامه شبیه سازی شورای نگهبان ویژه فضلای حوزه علمیه به همت اندیشکده دین و حکمرانی و با همکاری پژوهشکده شورای نگهبان و مرکز نوآوری های اجتماعی مبتدا در قم آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکزنوآوری های اجتماعی مبتدا، اولین رقابت شبیه سازی شورای نگهبان ویژه فضلای حوزه علمیه، پنجشنبه و جمعه 2 و 3 تیرماه در سالن اجتماعات مجتمع آوینه قم برگزار شد.

این برنامه با حضور آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، علی فتاحی قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان، محمد بهادری جهرمی عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، زاهدی قائم مقام خانه خلاق و مرکز نوآوری مجلس شورای اسلامی و محسن ابوالحسنی دبیر جلسات شورای نگهبان، و با حضور بیش از 200 نفر از طلاب سطوح عالی و درس خارج حوزه علمیه همراه بود.

در ابتدای این نشست آیت الله کعبی ضمن قدردانی از اندیشکده دین و حکمرانی و پژوهشکده شورای نگهبان، برگزاری این رقابت را مهم دانست و ابراز داشت: این رقابت جزو تجربه های بی نظیر و ارزشمندی است که اکنون ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت «شبیه سازی شورای نگهبان» ویژه فضلای حوزه در قم آغاز شد

رقابت «شبیه سازی شورای نگهبان» ویژه فضلای حوزه در قم آغاز شد