مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 18:072022-06-25اقتصادي

اختصاص 540 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان «نایین» در سفر رییس جمهور


فرماندار نایین از اختصاص و تصویب اعتبار 540 میلیارد تومان در سفر رییس جمهور برای پروژه های نیمه تمام بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.

- محسن فیروزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نایین اظهار داشت: در سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون وزیر نفت به عنوان نمایندگان دولت در نایین برای طرح های نیمه تمام بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی، مصوباتی درشان این شهرستان تاریخی تصویب و پیگیری شد.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار 540 میلیارد تومانی افزود: در ابتدا نسبت به شناسایی کلیه پروژه های نیمه تمام و بالای 60 درصد اقدام شد که در دور اول سفر آیت الله رییسی به استان اصفهان و نمایندگان رییس جمهور در نایین مقرر شد نسبت به پیگیری و تکمیل کردن این پروژه ها اقدام شود.

فرماندار نایین با اشاره به مصوبات صورت گرفته در حوزه های مختلف اجتماعی اظهار کرد: مسائل مربوط به حوزه راهداری همچون روکش آسفالت و رفع نواقص راه های بین شهری و تکمیل دوبانده شدن مسیر انارک-چوپانان، تقویت فشار برق و تقویت ترانس ها، احیای بافت تاریخی شهرستان، لایروبی قنوات کشاورزی، اجرای طرح هادی بنیاد مسکن، طرح های حوزه ورزش و جوانان برای ایجاد نشاط اجتماعی، حوزه میراث فرهنگی، بنیاد شهید و فنی و حرفه ای ازجمله طرح هایی است که به آن اعتبار اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 540 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان «نایین» در سفر رییس جمهور

اختصاص 540 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان «نایین» در سفر رییس جمهور