مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 16:522022-06-25اجتماعي

خیزش گرد و خاک در 13 استان/ رگبار و رعد و برق در 5 استان


سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد ابرهای همرفتی به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب و رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک، - احتمال تگرگ از شنبه تا دوشنبه ( 4 تا 6 تیرماه) در ارتفاعات و دامنه در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان خبر داد.

سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید ، خیزش گرد و خاک و ریزش تگرگ در 13 استان و رگبار و رعد و برق در پنج استان هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد ابرهای همرفتی به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب و رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک، احتمال تگرگ از شنبه تا دوشنبه ( 4 تا 6 تیرماه) در ارتفاعات و دامنه در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان خبر داد.

بر اثر این مخاطره جاری شدن رواناب و آبگرفتگی معابر، پرآب شدن موقتی مسیل ها و رودخانه های فصلی، صاعقه، خسارت در اثر باد شدید لحظه ای مورد انتظار است.

سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب های احتمالی خودداری از تردد و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل ها به ویژه در ساعات بعدازظهر، خودداری از صعود به ارتفاعات، عدم پارک خودروها در کنار درختان کهنسال و آمادگی شهرداری ها و دستگاه های اجرایی را توصیه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیزش گرد و خاک در 13 استان/ رگبار و رعد و برق در 5 استان

خیزش گرد و خاک در 13 استان/ رگبار و رعد و برق در 5 استان