مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 16:122022-06-25سياسي

تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی مجرمین خطرناک در فردیس


حسین ناصرخاکی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه انجام شد، به پیشرفت چشمگیر دستگاه قضایی در شهرستان اشاره کرد و افزود: در سال 1400تعداد پرونده های رسیدگی شده محقق 1617 فقره بوده که نسبت به سال پیش از آن با 821 فقره پرونده، افزایش چشمگیر رسیدگی به پرونده های محقق و مسن را نشان می دهد.

وی از رسیدگی به 283 فقره پرونده کثیر الشاکی در سال 1400 خبر داد و گفت: تعداد این پرونده ها در سال 99، 278فقره بوده است که پیشرفت عملکرد دستگاه قضایی شهرستان در این حوزه را نشان می دهد.

این مقام قضایی با اشاره به اقداماتی که در سال 1400 در حوزه مقابله با تغیبر کاربری اراضی کشاورزی و قرارگاه صیانت از بیت المال، انجام شده است؛ گفت: در سال گذشته 159 هکتار از اراضی کشاورزی، تغییر کاربری شده بود که در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون، به وضعیت سابق اعاده شد.

پیشرفت این اقدامات در سال 1400 نسلت به سال پیش از آن 4/2 برابر بوده است.

وی به پلمب دفاتر مشاوراملاک غیرمجاز که به تفکیک اراضی غیرمجاز کشاورزی ماقدام می کردند، اشاره کرد وافزود: در موضوع امنیت، علاوه بر پیگیری پایش تصویری مانیتورینگ شهری، طی جلسات متعدد با راهور نقاط پرحادثه شهر شناسایی و رفع مشکل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی مجرمین خطرناک در فردیس

تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی مجرمین خطرناک در فردیس